Torsdag

idag har mami och papi varit här i lulschtaan för att papi hade en körning hit :D alltid trevligt att se sina föräldrar nångång.. nåväl mami kom hit på morgonsidan (kring halv 12) och tog sig en kaffe innan vi tog bussen in till stan för att ta en shoppingtur och inne i stan stod pappa och väntade.

tog oss en lunch på max och sen så drog vi oss genom lite affärer och det enda jag köpte var 2 par brillor på h&m för 109:- så nu har jag bara sex par solisar att välja mellan denna sommar :D:D:D:D:D jaaaaa jag tycker om solisar vääääldigt mycket. JOOO förresten så fick jag mig en lotion från lush av mami innan dom for vidare mot bodensia

och när jag väl kom hem så slängde jag iväg ett samtal till lojsan och vi hade en riktig filosoferar stund där i cirkus en timme. kom fram till både det ena och det andra så jag tänkte att jag nån dag framöver slänger upp bilder från min ungdoms glada dagar :D

tjing

Kommentarer
Postat av: BOBB

Men jag har ju bett rej skicka bilder åt mig från ungdommens glada dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

2010-04-22 @ 21:45:33
URL: http://[email protected]
Postat av: wilmizz

hejsan stora syrra jag längtar till helgen jag får fara till luleå och träffa surran

2010-04-29 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback