Tisdag

sitter här i soffan och tittar på vakna med the voice, just nu är det kjell som visar upp sitt påslakanset som ser ut som en iphone. värt att köpa? njae tror inte det..

det är ju ett tag sen jag uppdaterade i vanlig ordning och det har faktiskt inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. eller igår var jag ju och jobbade och fick så jäääkla ont i min rygg att jag knappt kunde sätta mig i soffan, tobbe fick palla upp kuddar bakom mig så jag inte skulle sitta som ett mongo men det slog fel och jag tippade åt sidan och kom inte upp i sittande igen så tobbe min älskling fick putta upp mig :P

inte lätt att vara ryggmongad.

kan för övrigt berätta att Dolly Parton fyller 64år idag, ett stort grattis! haha :P


tjing

Kommentarer
Postat av: stigge

Du tror inte att de är din soffa som ser till att ryggen pajar.Jag tycker att motion är bästa medecinen

2010-01-21 @ 17:19:37
Postat av: Emelie

Tro mig jag har försökt, fick ju beskedet om cystan i juni förra året och då ska man enligt vårdgarantin ha fått behandling alt operation inom 6 månader.. men icket :P

2010-01-22 @ 11:37:00
URL: http://fannyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback