Tisdag

jag har då fått för mig att det är tisdag och jessica bekräftade att det är tisdag så alltså borde det vara tisdag =)

det var ett tag sen jag skrev sist, fast om jag tänker efter så är det alltid ett bra tag mellan uppdateringarna.. fy skäms Ida Sofia Lantto!

nåväl nyårsafton var såhär!

Gjorde oss i ordning och var på plats hos robin och sara INNAN klockan 19 då vi skulle vara där vilket blir ett plus i kanten till oss. Sen vänta vi in linda, kero och håkan och sedan fördrink gjord på ananas, den var jäkligt god! Sen sätta sig till bords och invänta maten förrätten: toast med renskav, varmrätt: potatisgratäng, fläskfile och sallad och till efterrätt: vaniljpannacotta med varm hallonsås och den som inte var mätt och glad efter den middan måste det vara något seriöst fel på..

sen blev det PARTY fram till midnatt med singstar och groggar och annat gott. sen begav vi oss ner till isen för att kolla på fyrverkerier och då verkade det som att alla halkade på det där hala underlaget, själv hade jag gode ont i knät på nyårsdagen. tillbaka hos sara och robin så fortsatte festen i ett rasande tempo och när vi upptäckte att vi var trötta och nog fulla klockan fyra så begav vi oss hemåt :P

nyårsdagen så mådde man ju som man inte förtjänade.

lördag 2/1 så kom familjen och käkade middag som bestod av flärrefille med potatis och hemmagjord sås =) ett stort plus i kanten till min man som lagade ihop maten. ebba stannade kvar när resten åkte tillbaka till gällivare, och sen kom jonny, sofia och lilla ida och hälsade på bjöd på fika och så =)

söndag var det jobb från morgon till eftermiddag och sen var det HOCKEY fast den började klockan 03 och slutade halv 6, sen efter matchen så dola jag på här hemma till halv tio tiden då jag gick och la mig.

måndag hände det inte ett nå.

idag däremot så var vi och hämtade ut min externa hårddisk så nu är min D: TOM !! skön känsla bara kvar att kolla igenom C: för den är också full =/ sen så har jonny, sofia, ida och chico varit här och hälsat på igen :P sötare och lugnare unge får man leta efter :P när familjen benzia åkte så surra jag med olsson och sedan paradise hotel och nu upptäckte jag sveriges bronsmatch nu står det 9-4 till sverige mot schweiz.

nu fortsätta med hockeyn.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Är det bara tisdagar som du skriver i bloggen - vilken tisdag blir nästa ; ))

2010-01-10 @ 23:40:45
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback