Onsdag

fett najs! jag kikade ju in på skopunkten tidigare idag innan jag drog till jobbet. döm om min förvåning när jag ser att dom har fått in mina pjucks igen! lyckan var gjord och jag drog av ett glädjens tjut :D

det enda som fattas i mitt liv just nu är ju en bil, alltså inget stort eller dyrt ;P haha näe men en fin merco saknas på min parkeringsplats. snart kanske.. men man vet ju aldrig när man hittar just den där speciella bilen, nu saknar jag gammelbettan(eNeMY) men jag vet att caisa kör som en ängel så jag är inte orolig.

nå nu väntar jag förresten på bättre tider, att jag ska bli sömnig, att det ska börja nånting bra på tv.. ja vad som helst i princip

tjippåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback