Söndag

min man är så himlans duktig på det där med matlagning, idag väckte han mig lagom till middagen var klar och då hade han lagat fläskfilegryta med ris :D riktigt gott.

nåväl har ju jobbat mina två nätter nu och jäklar vad det har larmat nätterna igenom.. höll jäklar i mig på att bli lite galen där mitt i natten, men det gick tillslut. mitt vik börjar ju först till midsommarhelgen så jag har lite vila innan om jag nu inte blir utringd hela veckorna.. men just det ska ju på introt på hermelinen och jag hoppas att t-bear har nattvecka så han kan köra mig dit annars måste jag kliva upp före fan för att skjutsa han till jobbet så jag kan ha bilen.

och imorn kommer bajso för att handla det sista innan balen så ska jag tona hennes hår svart också så att löshåret hennes passar perfekt färgmässigt :D det blir roooligt alltså! och mina jäkla kuddar, när ska jag hinna göra dessa färdigt? mjau får göra det när jag kommer hem från gällivare :D har dock inte bestämt mig för när jag ska bege mig hem därifrån, om jag kanske ska åka snålskjuts med mor och far när dom far till stugan men då är det ju så att jag missar all action på kvällen i gällivare men det kanske jag kan leva med?

nåväl ska slänga in lite bilder på datorn så kanske det kommer upp en vacker dag när blogg.se inte laggar med uppladdningen :D

så nu ska jag ladda upp inför morgondagens skift.

Kommentarer
Postat av: wilma

äntligen!!! men jag längtar tills bilderna kommer det är roligast:D:D

2010-06-06 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback