Torsdag

åhå nu började cityakuten på trean, gillar när det är lite action!

nåväl måste få berätta om min dröm som jag hade.. började med att jag skulle jobba på grannhuset som vanligt och när vi hade tagit upp en tant så kom en jag har jobbat natt med en gång och sa att vi skulle skriva en rapport om äldreboenden för att vi ska vara behöriga att jobba där. där sitter vi nu i varsitt bord och skriver på en gemensam rapport och ordinarie personal berättar att vi är helt fel ute med vårat arbete att vi inte kan någonting, att det är helt otroligt att vi gått ut gymnasiet med godkända betyg när vi inte ens kan skriva en rapport korrekt. så hon tar fram en lathund för rapportskrivning som mer liknar en lathund för en bokrecension. när jag är klar med min del av rapporten/recensionen så ska jag gå med en tvättkorg till tvättstugan och då börjar tanten som vi tog upp tidigare i drömmen att kräkas slem och då kräks jag i tvättkorgen. vilket uppvaknande.

haha intressant läsning va? drömmer mycket om jobb nu förtiden, tidigare drömde jag att en jag jobbat mycket med så att hon hatade mig och att jag var helt tappad för att jag gett en apo-påse tio minuter för sent.. mjau..

och påtal om jobb så ska jag jobba ikväll på ängsgården 16-20, väldigt kort pass. och när jag märkte att det regnade ute så ringde jag tobsi och hörde om han skulle hinna hem och skjutsa mig då det regna men det kommer han inte hinna med så jag ska ta en promenad till jobbet, hoppas det slutar regna bara.. snälla, snälla, snälla...

och du wilma jag lägger in nå bilder lite senare :D kanske till och med när jag kommer hem från jobbet, måste bara hitta nå bilder att lägga in :D:D

hehu måste hinna diska lite innan jag gör mig klar för jobb såååå,
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback