Lördag

har inte kunnat sova ännu. mami, papi och ungarna kom hit igår och innan dom kom så drog tobbe iväg på årets första grillkväll. hade det allmänt mys med familjen och försökte mig på att sova redan från 11-12 men hade inte somnat när tobbe kom hem rätt så dyngad och blev pigg och lätt irriterad där han höll på tjorva.

men får väl tacka min lyckliga stjärna att jag hade säsong tre av prisonbreak på datorn så jag kunde underhålla mig lite iaf när inte john blund kom ihåg min adress.

fast i grund och botten vet jag ju att det hela beror på att jag jobbade natt mot fredag. var ändå rätt så stressigt där på kvällen för dom ringde ut mig 20.20 och taxin var här 20.50 så snabba puckar, jotack. men det som inte var så trevligt var ju att jag inte hade ätit något på hela dan och jag var nästan på g och steka lite pytt när tanten ringde.

pengar is king.

senare idag ska vi ta och dra till boden och se hur det går när lillpigan ska spela handboll :D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

UPPDATERING !!!!

2010-03-30 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback