Onsdag

kometendag idag :D

jäklar vad åren går fort, är ju en massa år sen jag hade mitt område där på forsheden. nästan så att jag saknar det lite ibland att fnula lite för sig själv när man håller på att knosa tidningar i brevlådorna.

nåväl den tiden är ju förbi tills vidare iaf, om jag blir arbetslös utan ersättning kanske papi ger tillbaka mitt område. nu tänkte jag efter lite och kom fram till att jag nog skulle gå back på att pendla till gällivare varje onsdag så det hade inte gått.. inte nu för att jag vill bli utan jobb =)

men iaf har hört ryktas om att det råder vikariebrist för tillfället så jag får ju jobba på.

näe just det ska ju kanske till ikea på lördag om allt vill sig väl och det inte är snöstorm, har ju varit det varje gång vi har åkt hem från ikea ;D

nu drar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback