Torsdag

whoops! nu blev väl alla som har min blogg på bloglovin lite överraskade? kan tänka mig det iaf :P

nåväl det är ju som nån månad sedan jag var ens inloggad här på blogg.se, skulle jag vara seg? nejnejnej men fick nå ryck nyss när jag var inne och läste mitt senaste inlägg då det har hunnit hända en del grejor sen sist.

det har varit sommar, märkte inte ens att den kom och gick kan jag ödmjukt erkänna, eller hann ju med att köpa bil, vara på farmen med tjejorna, lulekalaset med syskon och kusin och ett antal filmer och serier som jag har plöjt igenom.

nu senast har jag börjat sticka igen, bara tre nystan kvar tills jag är klar med projektet - en filt :D

och nu för bara ett par minuter sedan så ringde elisabeth från rekryteringen på lulekommun och hörde om jag ville ha en rad på 100% fram till 17 oktober, kommer bli fett najs och veta när man ska jobba måste jag säga. kunna planera lite i vardagen och kanske ha en dygnsrytm som liknar en normal persons.

men iaf så har jag tre pass att klara av innan jag börjar på örnen på måndag. ikväll på ängsgården sen på fredag och lördag har jag natt på älvgården.

nu dusch och planera nå mat innan jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback